Book of love

Na szóval... kicsit kussoltam mostanság.

Egy oka van... nyár volt. Bocsmá', hogy élek. :)

Kérlek, engedd meg, hogy beszámoljak a nyaramról. Rövid leszek, ígérem. Jaaa, neeem. Soha nem vagyok rövid.

Lássuk csak, vegyük sorra.

Mivel Ziva betoppant az életembe - ha esetleg nem esett volna le, a kocsim -, így a tevékenységi köröm sugara növekedésnek indult. :) Hahahaa, már nem csak a város határain belül reszkethettek a lányos anyák, de nem ám. :D Kíméletlen vagyok, és a csápjaim már megyéken túl ér. Irány a vadászat. MuHahAha :D És ugye már Pepe Le Pew is megmondta: "Everyone should have a hobby, don't cha think? Mine is making love"...

Hogy is zajlik ez? Na, figyelj csak... Tudod, meséltem a társkereső oldalakról. Na, miután kiégett az agyam az ottani emberektől, elkezdtem törni a fejem. Mint Micimackó, ültem egy csupor méz... hülye vaaaaagy??? egy üveg pálinka mellett és mondogattam: "Gondolkozz Yankee, gon-dol-kozz..." Agyaltam, hogy ha már erre "szorulok" ismerkedés címszó alatt, akkor mi lenne, ha előnyömre fordítanám. Meeegvaaaan. Na, most a taktikám a következő volt. Végy egy felhasználói nevet (ez nekem már ugye adott volt), szánd rá az időt és figyeld meg az oldalon aktívan jelenlévőket. Ehhez mondjuk kell pár nap, de megéri a ráfordítást. Szóval figyelsz, jegyzetelsz. (Ajánlatos szépen katalogizálni az alanyokat, szerencsére fénykép sok esetben adott.) Feljegyzed, hogy ki mit szeret, nem szeret... ezt nagyon könnyű megtudni, nekik a legnagyobb a szájuk a közös üzenőfalon ha valami éppen nem tetszik nekik, vagy ha éppen igen. Szintén megtudhatod, hogy éppen ki mennyire van kiéhezve, innen persze az is kiderül ki mennyire gátlásos, avagy nem. ;) Az adatlapjuk alapján az is megvan, hogy milyen messze élnek tőled.

Nos, ezek alapján  - némi tudományt is vittem azért bele, és néhány infót azért kihagytam, de az legyen az én titkom - felállítottam a rangsorokat, és kidolgoztam a haditervem. Távolság és kiéhezettségi szint alapján választottam ki az első áldozatokat. És indulhatott a támadás, élesben is kipróbálhattam a taktikám. Nem mondom, hogy nem remegtem, mint miskolci kocsonyában a béka, de emellett egy kib.szott nagy vigyorral indítottam meg a támadást. (Szeretném leszögezni, hogy természetesen voltak alkalmak, amiknek nem happy end lett a vége. Nem mindenki érti a "poént". Tehát nem teljesen kockázatoktól mentes a kis módszerem.)

- Hello! Van kedved beszélgetni?
- Sya! (fú, kirázott a hideg ettől, nade most nem az ész a lényeg). Ja, aha...
- Szuper. Hogy vagy?
- Megvok (facepalm... tényleg nem az eszéért fogom szeretni)
- Ez igazán remek. Tök szimpinek (itt már én is átmentem rövidítésesbe) talállak a képeiden. Te vagy rajtuk?
- Ja, aha. Neked? Kép?
- Persze, rólam is készültek már képek, szeretnél látni?
- Ja. Miért mit gondoltál?
- (jééé, tud mondatot alkotni) Ne haragudj (adni kell a hülyét, érezze magát nyeregben), nem tudtam, hogy erre gondolsz. Akkor küldök képet, magamról.
- Hát ja, magadról, ne is vmi kiskutyáról!!!!! (a kis agresszív)
- Persze-persze. Tessék. (Na, ilyenkor jó, ha van rólad több stílusú kép, és a megfigyelések alatt szépen ki tudod választani, hogy melyik fog a kedves felhasználóhoz fittelni).
- Te, figyu? Hát nem is tudom... nem egy kaliber vagyunk (nem Babám, tényleg nem, téged nem rabolnának el az eszedért...). Én nem ilyen társat keresek.
- Társ? Én csak beszélgetni akarok, ezzel indítottam az első mondatom. De ne haragudj, akkor nem rabolnám az idődet, ha te nem ismerkedni vagy itt. (Tippppikus fordított pszichológia, nem kellesz te nekem... és figyelj csak...)
- Jaj, bocsesz (brrrr). Akkor.... (bla bla blaaaa és innen már nyert ügyed van. Muhahah, megvagy kislány!)

Jóóó-jóóó, tegyük hozzá, hogy ez a lányka tényleg nem az eszéről volt híres, de a teste... khm, na az megérte, hogy időnként csak bólogattam szex után. K.rvára nem kellett figyelni rá. Elég volt egy-egy tééényleg? neeem mondoood... is. Egyszer remélem azért megtalálja a kaliberjét... Bár ha én nem voltam az és mégis, khm. Naaa, mindeeegy. :) Sok ilyen van, szerencsére az esetek 70-80%-ában bejön ez a forgatókönyv. A fennmaradóban pedig elég csak néhány dolgon változtatni, azt is csak minimális szinten és a siker garantált.

Ami nagyobb falat, és csak némi gyakorlás után mertem csak bevállalni a kicsit idősebb és intelligens nőket. Kihívás, grrrrr. Forrt a vérem értük. Náluk alaposabb felkészülés szükségeltetik, remélem nem kell ecsetelnem miért. Ha igen, akkor kérlek bontakozz ki máshol, mert nem érted sem a női lelket, sem úgy általában nem rendelkezel logikus gondolkodással.
Szóval ők, a NŐK! Istenem, gyönyörű kihívás... Hmmm. Ha nem akarsz szerelembe esni, és csak csodálod őket, mint én, és tiszteled is, akkor ehhez a művelethez sok ész kell. És ezt nem fogom részletezni, egy a lényeg, mindig úgy alakítottam, hogy széles mosollyal és egy elégedett "Köszönöm"-mel az arcukon ők!!! "szakítottak" velem. :))) Bizony barátom, jól látod, a kecske is jól lakott és a káposzta is megmaradt. ;)

A következő kategória a fesztivál lányok. :) A végrehajtáshoz szükségeltetik egy több napig tartó fesztivál, egy sátor (és felszerelései). :))) Tök egyszerű a képlet: lányka + nyári meleg + alkohol (egy-egy esetben már ebbe nem is kell invesztálnod, mire a "helyszínre" érsz) + egy kis duma + sátor, és elköszönés. Következő nap másik alany. Nyugi, a több ezres tömegben az összefutásra vajmi kevés az esély. És ha volt eszed, akkor sötétedés után vitted a sátradhoz az előző estit... 

Összegezvén, úgy volt ez a nyár, hogy most már van egy működő, bejáratott kis könyvem, egy Book of Love. :) Tele minden földi jóval. Mi kellett ehhez? Nagyon egyszerű, egy plusz telefonszám, és egy sztori arról, hogy miért nincs facebook profilom...
Tapasztalat? Na az is van. Pláne, amikor úgy alakult, hogy belefutottam, egy hasonlóba... Két dudás egy csárdában? Beeezony. Sikerült kiszimatolni egymást, de tudod mi van? Elég jó társszerzőnek bizonyultunk egymás kis szerelmi memoárjához... Persze, hogy megkóstoltuk egymást, simán. Ezért vagyunk egymás legjobb szárnysegédei, ha éppen egy földrajzi helyen tartózkodunk. Ha nem, akkor pedig virtuálisan támogatjuk egymást. :) Pacsi!
Egyéb tapasztalat? Igen, van. Kevés alvás, lévén, hogy ezekhez a kis alkalmakhoz utazni kellett, legtöbbször már pénteken munka után. Így a héten utoljára csütörtökön aludtam és legközelebb már csak vasárnap, mikor hazaértem... Jaja, jól érzed, péntek-szombat más programom volt. Nem, nem sakkoztam. ;)

Még egy fontos dolog, ha nem a legfontosabb, hogy hagyd meg a nőnek, hogy ő "szakítson" veled.
Isteni érzés. :))